Tematici de instruire pentru cele 3 faze: introductiv generală, la locul de muncă, periodică.
Program de instruire testare în domeniul SU.
Evidența exercițiilor de evacuare în caz de incendiu, cutremur, dezastre.
Decizie privind organizarea instruirii (introductiv generală, la locul de muncă, specială – pentru lucrări periculoase, periodică, periodică suplimentară).
Decizie privind organizarea activității de Prevenire și Stingere a Incendiilor.
Decizie privind numirea Cadrului Tehnic PSI.
Decizie privind instrucțiuni de apărare și atribuții ale salariaților privind Situațiile de Urgență.
Decizie privind fumatul într-un loc special amenajat.
Decizie privind colectarea deșeurilor, reziduurilor, ambalajelor și distrugerea acestora.
Decizie privind stabilirea unor măsuri de prevenire pentru sezonul rece și pentru caniculă.
Decizie privind asigurarea căilor de acces, intervenție și evacuare + menținerea liberă, curată și practicabilă în permanență a lor.
Alte decizii în funcție de activitatea desfășurată intern.
Procedură/Plan de evacuare în caz de incendiu/dezastre pentru a preveni accidentele de muncă și pentru a asigura o foarte bună evacuare în timpul apariției unei Situații de Urgență.
Instrucțiuni Proprii în domeniul Situațiilor de Urgență (IPSU).
Plan de evacuare al persoanelor și bunurilor.
Plan privind apărarea în caz de cutremur și incendiu.
Fișe de instruire SU, instruire periodică lunară/trimestrială SU, conform tematicii prevăzute (lunar pentru echipele de intervenție).
Efectuare instructaj introductiv general SU, participare la instructajul la locul de muncă pentru personalul nou angajat, efectuarea testărilor la angajare privind SU.
Testări anuale SU pentru toți salariații (pentru verificarea cunoștințelor din punct de vedere SU).
Monitorizarea verificărilor periodice ale sistemelor și echipamentelor de stingere a incendiilor + ale echipamentelor de muncă utilizate în activitatea desfășurată.
Asigurarea controalelor interne periodice pentru identificarea neconformităților.
Elaborarea fișei obiectivului.
Prezența la audituri ISU + prezentarea documentelor + oferirea ajutorului la îndeplinirea măsurilor (dacă este cazul).
Verificarea însușirii și aplicării de către toți lucrătorii a măsurilor, a instrucțiunilor proprii, a responsabilităților și a sarcinilor + a documentației SU.
Servicii SU în format fizic sau în format digital.
Alte documente / verificări necesare în funcție de activitatea desfășurată, care se vor identifica ulterior.