In domeniul Situatiilor de Urgenta:
- Avizarea documentațiilor privind Prevenirea și Stingerea Incendiilor;
- Controlul modului de respectare a măsurilor de apărare împotriva incendiilor;
- Elaborarea documentelor de autoritate;
- Elaborarea de Instrucțiuni de aparare împotriva incendiilor și atribuții ale salariaților la locurile de muncă;
- Elaborarea fișei obiectivului (conform Anexei nr. 5 la Regulamentul de planificare, organizare,
pregătire și desfășurare a activității de prevenire a Situațiilor de Urgență, aprobat prin Ordinul
Ministrului Administrației și Internelor nr. 1.474/ 2006 , publicat în Monitorul Oficial al României,
Partea I, nr 885 din 31 Octombrie 2006); un exemplar din fișa obiectivului se trimite la Insp. Jud.
pentru Situații de Urgență;
- Elaborarea raportului anual de evaluare a nivelului de apărare împotriva incendiilor;
- Planificarea si ținerea evidenței exercițiilor de evacuare a personalului propriu/utilizatorilor construcției;
- Elaborarea de programe/planuri cuprinzând măsuri și acțiuni proprii sau rezultate în urma constatării
autorităților de control pentru respectarea reglementărilor în domeniu;
- Elaborarea documentelor specifice activității PSI;
- Instruirea salariaților în domeniul Prevenirii și Stingerii Incendiilor;
- Investigarea contextului producerii incendiilor;
- Monitorizarea activității de apărare împotriva incendiilor;
- Organizarea activității de apărare împotriva incendiilor;
- Planificarea activității de Prevenire și Stingere a Incendiilor.