Un loc de muncă sigur este un loc de muncă productiv. Mai bine să prevenim un accident, decât să reparăm consecințele lui. Siguranța începe cu noi!
Contactați-ne pentru a vă sprijini în aplicarea legislației în vigoare și pentru a asigura un mediu de lucru sigur și sănătos în activitatea dumneavoastră!
GRE SAFETY & TOP CONSULTING SRL este un Serviciu Extern de Prevenire și Protecție și prestăm servicii de Securitate și Sănătate în Muncă (SSM/Protecția Muncii), Situații de Urgență (SU/PSI), Coordonare SSM șantiere, Cercetare evenimente, pentru diverse instituții / societăți din Argeș, Dâmbovița, București, Ilfov, Prahova, Ialomița, Giurgiu, Teleorman, Olt, Dolj, Vâlcea și în multe domenii de activitate distincte: producție; construcții civile și industriale; infrastructură; educație; sănătate și servicii medicale diverse; administrație publică; cultură și patrimoniu; salvare montană și subterană; metalurgie și prelucrarea metalelor; servicii generale și edilitare pentru comunitate; creșterea păsărilor și a animalelor; mentenanță; tesa; comerț; agricultură; auto și componente auto; transport intern și extern; curierat; logistică; înfrumusețare și îngrijire personală; tipărire și activități conexe; arhivare și depozitare; alimentație publică; etc, portofoliul nostru de colaboratori crescând de la an la an. Ne remarcăm prin recomandările colaboratorilor noștri și prin dezvoltare profesională continuă, documentații SSM-SU de calitate, instruiri specifice activităților desfășurate, punctualitate, responsabilitate, implicare, verificări constante pe teren pentru eliminarea neconformităților și a posibilelor cauze de apariție a evenimentelor și bolilor profesionale. Pe parcursul desfășurării activității în toți acești ani, am lucrat continuu cu oameni de calitate, care au contribuit, alături de noi, în asigurarea și menținerea unui mediu de lucru sigur și sănătos, respecând legislația în vigoare și înțelegând importanța SSM-SU în cadrul activităților desfășurate. Astfel, în urma desfășurării activității noastre, am înțeles importanța digitalizării proceselor SSM-SU, prin următoarele aspecte: eficiență operațională, economisirea timpului și resurselor, accesibilitate și trasabilitate, siguranța datelor și reducerea riscurilor, digitalizarea documentațiilor, a instruirilor și a testărilor și vă putem oferi suport și în digitalizarea activității SSM-SU din cadrul organizației dumneavoastră!
CE INSEAMNA SSM
SSM = Securitate și sănătate în muncă
Sănătatea și securitatea muncii reprezintă o multitudine de activități ce au ca scop asigurarea unor
condiții optime în desfășurarea proceselor de muncă, apărarea sănătății, a vieții lucrătorilor și a altor
persoane participante la procesul de muncă. Standardele si procedurile de securitatea muncii definesc un
sistem unitar de măsuri și reguli aplicabile tuturor participanților la respectivul proces de muncă.
Activitatea de prevenire și protecție are scopul de a asigura condiții optime de lucru, prevenirea
accidentelor și a îmbolnăvirilor profesionale persoanelor angrenate in activități lucrative.
Principalele acte normative care reglementează activitatea de Securitate și Sănătate în Muncă sunt
Legea 319/2006 (Legea securității și sănătății în muncă) și Normele metodologice de aplicare a Legii
319/2006.
Odată cu apariția acestor Legi, termenul „Protecția Muncii” a fost asociat cu cel de „Securitate
și Sănătate în Muncă (SSM)”, așa cum este definit în legea 319/2006.
CE INSEAMNA PSI
PSI = Prevenirea și Stingerea Incendiilor
SU = Situații de Urgență
Prevenirea incendiilor reprezintă totalitatea acțiunilor de împiedicare a inițierii și propagării
incendiilor, de asigurare a condițiilor necesare pentru salvarea persoanelor și bunurilor și de asigurare
a securității echipelor de intervenție.
Apărarea împotriva incendiilor constituie o activitate de interes public, național, cu caracter permanent,
la care trebuie să participe autoritățile administrației publice centrale și locale, precum și toate
persoanele fizice și juridice aflate pe teritoriul țării.
Activitățile de prevenire a incendiilor se desfășoară de către personalul din compartimentul de prevenire
din cadrul serviciului voluntar pentru Situații de Urgență, pe baza regulamentului elaborat de către
Inspectoratul General pentru Situații de Urgență și aprobat prin ordin al ministrului administrației și
internelor.